Sevilla - Reisverslagen van Marieke van Wel - WaarBenJij.nu Sevilla - Reisverslagen van Marieke van Wel - WaarBenJij.nu

Sevilla

Hallo lieve mensen,

4 jaar na het begin van mijn reis naar Argentinië begint een nieuwe reis naar een bestemming wat dichterbij huis: Sevilla! Ik zal 5 maanden in dit zonnige oord doorbrengen, deze keer om te studeren aan de Universidad de Sevilla.
Ik heb me erg vermaakt met het teruglezen van mijn maandelijkse posts over het leven in Argentinië: ik werd herinnerd aan ervaringen die ik vergeten was, en kon zien hoe ik als persoon ontwikkeld ben (o.a. ook op het gebied van de Nederlandse en Spaanse taal..).
Daarom heb ik besloten in Sevilla ook weer verhaaltjes te gaan schrijven over het leven daar! Er zal geen tijdslot vast zitten aan deze posts. Haak gerust aan als je het leuk vind om af en toe een avontuurtje mee te krijgen (zo niet, kun je je makkelijk afmelden voor de mailinglijst: als het goed is bevindt de knop hiervoor zich onderaan de mail).

Recente Reisverslagen:

Marieke

29-07-2014 ¡Hola!, Ik ben Marieke, ik ben 17 jaar en ik kom uit Nederland. Ik heb dit blog aangemaakt omdat ik over minder dan een maand naar Argentinië (Catamarca) reis om 11 maanden daar de cultuur te beleven en de taal te leren. Ik zal daar naar een High School gaan en bij een gastgezin verblijven. Op dit blog wil ik regelmatig de belevingen van een westers meisje in een Zuid-Amerikaans land omschrijven. Saludos, Marieke

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25146

Voorgaande reizen:

11 September 2018 - 01 Februari 2018

Sevilla

29 Juli 2014 - 19 Juli 2015

Argentinië: San Fernando del Valle de Catamarca

Landen bezocht: