Foto's - Reisverslag uit Catamarca, Argentinië van Marieke Wel - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Catamarca, Argentinië van Marieke Wel - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Marieke

22 Mei 2015 | Argentinië, Catamarca

Hoi allemaal,

Ik had wat moeilijkheden met foto's toevoegen op dit blog.. Maar ik heb een heleboel foto's upgeload op Facebook!
Te zien op:
https://www.facebook.com/marieke.vanwel.1/photos_all

Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

29-07-2014 ¡Hola!, Ik ben Marieke, ik ben 17 jaar en ik kom uit Nederland. Ik heb dit blog aangemaakt omdat ik over minder dan een maand naar Argentinië (Catamarca) reis om 11 maanden daar de cultuur te beleven en de taal te leren. Ik zal daar naar een High School gaan en bij een gastgezin verblijven. Op dit blog wil ik regelmatig de belevingen van een westers meisje in een Zuid-Amerikaans land omschrijven. Saludos, Marieke

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 25118

Voorgaande reizen:

11 September 2018 - 01 Februari 2018

Sevilla

29 Juli 2014 - 19 Juli 2015

Argentinië: San Fernando del Valle de Catamarca

Landen bezocht: